zaterdag 9 maart 2024

Bijkomen...

 Na een goede nachtrust is er een nieuwe dag.

Een laatste keer papierwerk doornemen...
ik merk dat ik het fijn vind dat de klus er na vandaag op zit.

Er zijn nog genoeg andere zaken te regelen.

Zo zou ik nog gebeld worden voor een afspraak
om de hulpmiddelen af te halen 
die nog in het oude appartement aanwezig zijn.

Dat moet eigenlijk voor volgende week donderdag gebeuren
want dan zijn er kijkers voor het oude appartement.

Verder wachten we op een verklaring van verblijf...
...zodat de adreswijziging bij de gemeente kan plaatsvinden.

Tot die tijd zijn betrokken instanties niet geinformeerd.

Ik heb geprobeerd het zelf telefonisch met de diverse instanties te regelen
maar de afwikkeling van een adreswijziging verloopt log en bureaucratisch.

Wanneer ik bij mijn vader en stiefmoeder binnenwandel
neem ik eerst tijd voor een bakje thee en een praatje.

Daar is het de laatste dagen 
maar mondjesmaat van gekomen.

Ik hoor dat de papieren van de oude fysio
 niet bij de nieuwe fysio zijn terecht gekomen.

Die heb ik zelf tijdens het intakegesprek
....samen met het oude zorgplan .... overhandigd.

Zo groeit mijn to-do lijst vanzelf.

Er komt nog een belletje 
van de locatieverpleegkundige.

In eerste instantie wil ik dat 's middags op gaan pakken
maar besluit later op de dag dat het mooi is geweest.

Maandag is er weer een dag.

Ik ga verder met de laatste ordners.

En met wat reorganiseren... lukt het om
nog drie verhuisdozen uit te pakken en op te ruimen.

Er blijven zes verhuisdozen over.

Het besef daalt steeds meer in dat er
of spullen weg moeten... of kasten aangeschaft.

Zowel mijn vader als mijn stiefmoeder kunnen er niet meer omheen.

Het is fijn dat het uitpakken en uitzoeken er op zit.

Eerder dan gedacht ga ik naar huis.

Vanaf volgende week zijn er alleen nog regeldingen
die overblijven.

Daar heb ik nog twee weken voor uitgetrokken.

Dan zal alles redelijk moeten lopen...
en anders zijn de lijnen intern bij het verpleeghuis uitgezet.

Ik fiets naar huis met een blij gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verblijf met of zonder behandeling...

 Een andere hobbel waar we tegenaan zijn gelopen.... ...is het nu een verblijf met of zonder behandeling. In het intakegesprek wordt info ui...