donderdag 7 maart 2024

Moe...

 Wanneer ik wakker wordt merk ik aan alles
dat er in mijn lijf wat veranderd is.

De spanning van dagen is verdwenen.

Ik rommel wat in huis en fiets rond 10.30 uur
naar mijn vader.

Weer verder met het opschonen van mappen.

Dat gaat eigenlijk heel goed.

Mijn stiefbroer en -zus zijn er ook 
wanneer ik binnen wandel.

Ze zijn druk met de afronding van het oude appartement.

Fijn om elkaar even te spreken
 en één en ander af te stemmen.

Wanneer ik de laatste ordner heb gehad
bekijk ik de dozen die nog niet zijn uitgepakt.

Daar is geen ruimte voor.

Mijn vader "ziet" nu ook dat er teveel spullen zijn.

Na twee uurtjes vind ik het welletjes en ga weer naar huis.

Morgen is er een nieuwe dag.

Ik ben blij dat ik voor deze week een planning heb gemaakt 
en mij daaraan gehouden heb.

Na morgen geen uitzoekwerk meer.

Wanneer ik thuis kom ben ik moe.

De rest van de dag komt er thuis weinig uit mijn handen.

Ik dommel wat in mijn stoel
 en 's avonds val ik een paar keer in slaap.

Blijkbaar heb ik wat in te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verblijf met of zonder behandeling...

 Een andere hobbel waar we tegenaan zijn gelopen.... ...is het nu een verblijf met of zonder behandeling. In het intakegesprek wordt info ui...