vrijdag 1 maart 2024

Introductie...

Op mijn handwerkblog heb ik een paar berichten geschreven 
naar aanleiding van de lang gehoopte maar niet meer verwachte verhuizing
 van mijn vader en zijn vrouw naar het verpleeghuis.

Maar mijn handwerkblog is eigenlijk niet de juiste plek om dit te delen...
 vandaar een heel nieuw blog.

De naam "oude bomen" komt uit één van de blogjes over de verhuizing
 en alles wat daar bij komt kijken.

Daar schreef ik het volgende:

Och... och... het is wat hoor...
... oude bomen moet je niet verplanten...

Maar verplant zouden ze toch worden...
...dan maar naar een plekje waar ze
de meeste kans hebben om opnieuw te wortelen
in de hoop dat ze
nog een poosje samen kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verblijf met of zonder behandeling...

 Een andere hobbel waar we tegenaan zijn gelopen.... ...is het nu een verblijf met of zonder behandeling. In het intakegesprek wordt info ui...