zaterdag 2 maart 2024

Een update...

 Op woensdag 14 februari... valentijnsdag... 
gaat mijn telefoon en krijg ik het bericht
dat er een echtparenappartement vrij is gekomen
en mijn vader en stiefmoeder naar het verpleeghuis kunnen verhuizen.

Naast dat er opluchting is omdat ze naar een plekje gaan verhuizen
waar ze samen hun oude dag mogen doorbrengen
begint mijn hoofd overuren te maken.

Op donderdag 15 februari schrijf ik dit bericht (klik) op mijn handwerkblog.

De daarop volgende dagen zijn inderdaad druk.

In het weekend van 24 en 25 februari verhuizen we zoveel mogelijk
van het meubilair en huisraad.

Er wordt een kastenwand in elkaar gezet.

Wat meubilair nieuw gekocht...
uiteraard alles in overleg met de nieuwe bewoners.

We proberen het appartement 
naar hun wens en smaak in te richten.

Er zijn veel dozen uit te pakken en het is een uitdaging
om alles een eigen plekje te geven.

Dat lukt nog niet met alles.

De kast voor de hal moet nog geleverd worden...
...maar het ziet er gezellig en uitnodigend uit.

Over de verhuizing en de eerste dagen 
 schrijf ik op woensdag 28 februari dit bericht (klik).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Verblijf met of zonder behandeling...

 Een andere hobbel waar we tegenaan zijn gelopen.... ...is het nu een verblijf met of zonder behandeling. In het intakegesprek wordt info ui...